TRANSPORT GRATUIT PENTRU COMENZI CU VALOARE MAI MARE DE 349.99 LEI.
LIVRARE GRATUITĂ ÎN ORAȘUL BRAȘOV.

Acasă » Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:
- sa adaugati produsul in cos folosind butonul ok apoi folositi butonul plaseaza comanda si completati campurile necesare - operatiune ce necesita crearea unui cont si logare; sa ne trimiteti un e-mail folosind rubrica contact;

- sa sunati la numarul de telefon indicat la rubrica contact.

In scurt timp veti fi contactat de catre noi pentru confirmarea comenzii.

sus la intrebari

Cum intru in posesia produselor?

- livrarea se face prin curier rapid;
- durata obisnuita de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii, daca produsul dorit de dumneavoastra se afla pe stoc;

- costul livrarii in cazul coletelor cu o valoare mai mica de 300 ron este de 15 ron in localitatiile care se afla in aria de acoperire de baza a curierilor (fara km suplimentari);
- asiguram transport gratuit pentru comenzi cu o valoare minima de 300 ron;
- oferta "transport gratuit" este valabila pentru localitatile care se afla in aria de acoperire a curierilor (fara km suplimentari);
- Pentru localitatiile care nu se afla in aria de acoperire, se percep costuri suplimentare;

sus la intrebari


Cum si cand platesc?

Plata se poate face:
- in avans, prin transfer bancar, direct in contul nostru;

- plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.

sus la intrebari

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

In momentul de fata pentru persoanele fizice nu exista posibilitatea de a achita produsele in rate.

Pentru persoanele juridice (magazine, firme de distributie, revanzatori) exista acesta posibilitate dar numai in baza unui contract de colaborare.

sus la intrebari

Care este durata de garantie a produselor?

Termenul de garantie pentru produsele achizitionate este conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor adica comform normelor in vigoare. Garantia se acorda doar la service-ul autorizat de vanzator unui process verbal intocmit intre client si furnizor. Nu se acorda garantie produselor care au fost utilizate in conditii impropri respectiv au fost expuse la umiditate accentuate, intemperi, s-au actiuni mecanice fortate cum este lovirea, torsiunea, strivirea etc, exemplu:
- produsul nu a fost fost cumparat de la firma noastra si nu a fost folosit numai in scopul pentru care a fost conceput, respectandu-se instructiunile producatorului din manualul de utilizare.
- pentru acordarea garantiei sunt necesare: documentul de plata (factura), certificatul de garantie completat corect si produsul defect, a carui serie trebuie sa fie integrala, identificabila si nealterata;
- garantia isi pierde valabilitatea daca: produsul s-a defectat datorita expunerii la fenomene naturale, datorita incendiilor, accidentelor, neglijentei de utilizare, precum si datorita unor instalari, modificari sau adaptari necorespunzatoare; in cazul nerespectarii conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in manualul de utilizare sau conditii ce contravin standardelor tehnice ale produsului; au fost utilizate in conditii impropri respectiv au fost expuse la umiditate accentuate, intemperi, s-au actiuni mecanice fortate cum este lovirea, torsiunea, strivirea.

Certificatul de garantie nu este transmisibil de la un produs la altul.

sus la intrebari

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedest a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi inlocuit gratuit cu un produs nou, in termenul prevazut de lege si cu respectarea normelor prevazute mai sus la punctul durata de garantie a produselor.

sus la intrebari

Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?

Pentru evitarea acestui inconvenient, va recomandam sa cititi cu atentie instructiunile de folosire ale produsului, inainte de a fi pus in functiune. Exista riscul pierderii garantiei in urmatoarele cazuri:
- folosirea produselor in conditii improprii;
- prezenta unor substante chimice, umezeala, temperaturi ridicate sau foarte scazute;
- deficientele de functionare produse prin deteriorarea accidentala sau intentionata a produsului;
- curatirea produsului cu substante de uz casnic sau alte modalitati nerecomandate de catre producator;
- interventia unei persoane neautorizate de catre service-ul vanzatorului.

sus la intrebari

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Comenzile se pot plasa si telefonic sau prin e-mail, totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.

sus la intrebari

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati in scris sau telefonic in maximum 24h si sa precizati numarul si datele comenzii precum si elementele din e-mail nostru de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii. Fara acesta procedura nu ne asumam modificarea ceruta de dumneavostra in calitate de client.

sus la intrebari

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau contactati-ne telefonic.

sus la intrebari

Returnarea produselor. Cum procedez?

Costurile implicate cu returnarea produselor care fac in mod justificat obiectul garantiei sunt suportate de catre noi iar costrurile de transport vor fi rambursate catre client.

In cazul in care un produs prezinta sau se defecteaza in termenul de garantie este obligatoriu sa ne contactati telefonic sau in scris inainte de a trimite inapoi coletul, sa primiti acceptul nostru cu privire la sesizare si tot in mod obligatoriu de a face dovada in scris, cu minim poza anexata ca produsul este defect.

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in 10 zile de la data achizitionarii suportand costurile de returnare. De asemenea este obligatoriu sa ne anuntati telefonic sau in email la adresa contact@jocorama.ro inainte de a trimite inapoi produsul respectiv.

Conform legislatiei in vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vanzare la distanta, se poate opta pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 in termen de 10 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:
- in limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa in acest sens prin email la contact@jocorama.ro;
- produsele returnate sa nu prezinte urme de folosire, sa fie in stare perfecta de functionare, sa contina ambalajul original impreuna cu toate accesoriile si intructiunile aferente in stare perfecta;
- produsul trebuie sa fie insotit de factura si toate celalalte acte primite in original;
- firma noastra va returna clientului contravaloarea produsului in tremen de maxim 30 zile de la data receptionarii returului. Detaliile modalitatii de returnare vor fi stabilite dupa acceptarea produselor in discutie.

Costurile de transport dus - intors cat si costurile returnarii sunt suportate in intregime de catre client in acest caz. In cazul in care clientul renunta la produse total sau partial acesta va achita costurile transportului tur-retur chiar si in cazul in care a beneficiat de transport gratuit. Daca costul transportului de returnare este mai mic decat cel al valorii de returnat si clientul a optat pentru transortul cu "plata la destinatie" acest cost se va scade din valoarea de returnat. Nu se accepta trimiterea produselor catre firma noastra cu specificarea cererii unui ramburs (contravalorea de returnat). Produsele trebuie mai intai sa fie verificate de catre firma noastra. In cazul observarii unor deficiente in functionare datorita utilizarii sau deficiente in aspectul produsului (urme de folosire, zgarieturi etc) firma noastra poate conditiona acceptarea returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.

Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

sus la intrebari
  • Haba
  • Ravensburger
  • Baufix
  • Smart Games
  • Brio
  • Orchard Toys
  • Schleich
  • Safari
  • Playmobil
  • Revell
  • Clementoni
  • Bully Land

"JOCORAMA.RO" şi pagina de Facebook "JOCORAMA" (fostă "MAGIA CĂRŢILOR") este un proiect de familie pornit din pasiunea pentru cărţi şi jocuri a celor doi copii ai noştri. Din dorinţa de a împărtăşi celorlalţi părinţi din experienţa noastră, am ales să comercializăm cărţi educative şi jocuri de cea mai bună calitate. Multe dintre ele se regăsesc şi în biblioteca, respectiv rafturile noastre, şi de aceea suntem bucuroşi să le prezentăm şi să facem recomandări personalizate.

Emilia & Bogdan

Grigore Emilia Paula Intreprindere Individuală

Str. Zorilor, nr. 16, Braşov, 500265

Nr. Reg. Com.: F8/426/2018

CIF: 39423111

ING Bank Braşov

RO94INGB0000999908836113

Telefon: 0729 074 299 / 0721 344 595

Email: contact@jocorama.ro

Urmăreşte-ne pe Facebook